Olen kauan kamppaillut tyylini kanssa ja miettinyt mikä se mahtaa olla. Mutta en enää! En ole "jrockkari" enkä hiphoppari vaan siltä väliltä. Pidän löysistä vaatteista , mutta myös jrock tyylistä.Eli minun ei tarvitse luopua kummastakaan : )Voin yhdistellä niitä .Tosi hyvä fiilis ; D Arska paistaa<3En jostain syystä ole itse pitänyt kauheasta "söpöistelystä" Se ei ole mun juttu . olen enemmän vähän kuin "kova jätkä" X D


1440215.jpg
Katsoin eilen uudestaan Tokyo Driftin ja ihastelin taas siinä esiintyvien tyttöjen tyyliä.
1440228.jpg
http://youtube.com/watch?v=aCamHfJwSGU
Tuosta kuunteleaan elokuvan biisiä.
Tuo loppupään biisi tosin ei kuulu elokuvaan , mutta sen kaikki varmaa jo muutenkin tietävät.

Suosittelen myös katsomaan elokuvan Doa(dead or alive)
Tai pelata itse peliä : )
1440250.jpg
1440258.jpg1440258.jpg
Pitäisi vielä katsoa elokuva 200 pounds to beauty loppuun : )
Olen varmaan viikonajan katsonut sitä : D
Joo katson siis aasialais meininki elokuvia.