Hei.Taas on jo sunnuntai :/ istun tässä hiuksen sekaisin ja olen siirtänyt kellon.Heräsin joskus puoli yhdeltä :``DOlen täysin ihatunut kappaleeseen Yoko Kanno - Kiseki no umi.Se on jotenkin vain kaunis ja sitäon sovivaa kuunnella sunnuntaina. Laitankin tässä teille siihen linkin jos vaikka haluaisitte vilkaista :)

http://www.youtube.com/watch?v=DIY1sIWNZQc

Valitettavasti en ole löytänyt alkuperäistä videota. Tämä on vastapainoa jrockin kuuntelemiselleni.Kyllä Japanilaiset osaavat <3En silti väitä etteivätkö muut osaisi :D

Nyt en laita mitään kuvia koska olen kannettavalla ja hiiri on jossakin kolossansa enkä jaksa hakea sitä
:p Laiska ihminen olen.

^villasella painetaan,villasella painetaan, sormien läpi katsotaan,koirana veräjästä pääsen minä tästä, veräjästä singahtaa koira XD Tämä pätkä oli pasilasta olen jotenkin oppinut sen vaan ulkoa kun on tullut pasilaa katseltua.Odotan uusia jaksoja innolla^ääh kirjoitan kokoajan mitä sattuun tällä koneella ^
Mutta ehkä laitan myöemmin jotain kivaa musa bloggausta , ehkä lempi kappaleitani tai jotain.Ehkä tulee jotain vaatteistakin :``)Kunhan vaan pääsen toiselle koneelle(pöytä)

Siihen saakka , Adios Amigo ;)